مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-10اجتماعي

اجرای پایلوت طرح همیار خوب شهر در 12 مدرسه ی یزد 


مدیر شهرداری منطقه دو یزد اجرای طرح نوین «همیار خوب شهر» موسم به «همیار خَش» را با هدف حفظ چرخه محیط زیست طبیعی جهانشهر یزد خواند و گفت: این طرح به صورت پایلوت در 12 دبستان این منطقه در حال اجراست.

- ایسنا/یزد مدیر شهرداری منطقه دو یزد اجرای طرح نوین همیار خوب شهر موسم به همیار خَش را با هدف حفظ چرخه محیط زیست طبیعی جهانشهر یزد خواند و گفت: این طرح به صورت پایلوت در 12 دبستان این منطقه در حال اجراست.

سید ابوالفضل کشفی گفت: با توجه به این که حفاظت از محیط زیست یکی از اهداف اصلی شهرهای تاب آور جهانی در برابر هر گونه بحرانی است، می توان با استفاده از ظرفیت های بومی هر منطقه در حل بحران در چرخه طبیعی محیط زیست به صورت تاب آور و پایدار بهره برد.

وی افزود: تاب آوری به زبانی ساده توانایی بازگشت به گذشته، بعد از بحران و حتی ساخت شرایطی بهتر است و به این منظور مدیران شهری برای پیوستن به شبکه شهرهای تاب آور، باید اصول دهگانه خصوصاً اصل آموزش شهروندان و اصل محافظت از محیط طبیعی را در برنامه های مدیریتی خویش بگنجانند.

مدیر شهرداری منطقه دو یزد با اشاره به پیشینه تاریخی یزد در حفظ محیط زیست پایدار، بیان کرد: یزد در افق دید توسعه شهری خود یعنی برنامه ریزی خرد و کلان شهری، مقوله حفاظت و تاب آورسازی محیط زیست را مد نظر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پایلوت طرح همیار خوب شهر در 12 مدرسه ی یزد 

اجرای پایلوت طرح همیار خوب شهر در 12 مدرسه ی یزد